Silnik: | 1.6 DOHC | 2.0 DOHC |
Prędkość maksymalna: | 4D i 5D 185 km/h; kombi 175 km/h | 4D i 5D 195 km/h; kombi 185 km/h |
Zdolność pokonywania wzniesień: | (0,445) 25 st | (0,445) 33 st |
Minimalny promień skrętu: | 5,3 m | 5,3 m |
Silnik: | 1.6 DOHC | 2.0 DOHC |
Prędkość maksymalna: | (180 km/h) 4D - 5D 175 km/h; kombi 170 km/h | (190 km/h); 4D i 5D 185 km/h; kombi 180 km/h |
Zdolność pokonywania wzniesień: | (0,667) 30 st | (0,667) 33 st |
Minimalny promień skrętu: | 5,3 m | 5,3 m |
Silnik: | 1.6 DOHC | 2.0 DOHC | Typ silnika: | Rzędowy L-4, dwa wałki rozrządu w głowicy | Rzędowy L-4, dwa wałki rozrządu w głowicy |
Średnica cylindra: | ||
Skok tłoka: | ||
Pojemność: | ||
Stopień sprężania: | ||
Moc maksymalna: | 77,8 kW 106 KM przy 5800 obr/min | 98 kW 133 KM przy 5400 obr/min [auta z USA 96 kW 128 KM przy 5400 obr/min] |
Maksymalny moment: | (145 N*m) 142 przy 3800 obr/min | Nubira I 184 N*m przy 4400 obr/min Nubira II 184 N*m przy 2400 obr/min |
Silnik: | 1.6 DOHC | 2.0 DOHC |
Typ zaplonu: | Układ zaplonowy bezpośredni | Układ zaplonowy bezpośredni |
Wyprzedzenie zapłonu: | 5 stopni | 5 stopni [dla USA 8 stopni] |
Kolejność zaplonu: | ||
Szczelina na świecy: | ||
Rodzaj świecy: | Golden/Iskra | Bosch/Iskra |
Typ świecy: | BKR6E-11 / SFE65PRS-11 (U-Super 14 lub GAS 14G) | FR8LDC4 / SFE55LDRS (U-Super 23 lub GAS 23G) |
Silnik: | 1.6 DOHC | 2.0 DOHC |
Typ: | Suche / pojedynczy dysk | Suche / pojedynczy dysk |
Średnica zewnętrzna: | (215 mm) 200 | (215 mm); 225 mm [225 mm USA 9.0 in.] |
Średnica wewnętrzna: | (145 mm) 134 mm | (145 mm) 150mm [150 mm USA 5.9 in.] |
Grubość: | 7.65 mm | 7.65 mm [3.4 mm USA] |
Sterowanie / ilość płynu: | hydrauliczne / wspólny zbiornik z układem hamulcowy | hydrauliczne / wspólny zbiornik z układem hamulcowym |
nr biegu | 1.6 DOHC manualna | 1.6 DOHC automat | 2.0 DOHC manualna | 2.0 DOHC automat |
1 | 3.545 | 2.412 | 3.545 | 2.412 |
2 | 2.158 | 1.369 | 2.158 | 1.369 |
3 | 1.478 | 1.000 | 1.478 | 1.000 |
4 | 1.129 | 0.739 | 1.129 | 0.739 |
5 | 0.886 | ---- | 0.886 | ---- |
bieg wsteczny | 3.333 | 2.828 | 3.333 | 2.828 |
przełożenie główne | 3.722 | 4.405 | 3.550 | 4.405 |
ilość oleju | 1,8 l | 11,5 l | 1,8 l | 11,5 l |
Silnik: | 1.6 DOHC | 2.0 DOHC |
Wymiary serwa hamulcowego: | ||
pojedyncze: | (228,6 mm) | (228,6 mm) (9.0 in) |
podwójne: | (177,8 si 203,2 mm*) | (177,8 si 203,2 mm*) |
Wymiar głównego cylindra: | (22,2 mm) | (22,2 mm) |
Współłczynnik wzmocnienia: | (5.0:1) | (5.0:1) |
Hamulce przednie: | ||
Rodzaj tarcz: | Wentylowane | Wentylowane |
Wymiar tarczy: | 265 mm | 265 mm [USA 356 mm] |
Grubość nominalna / minimalna: | 24 mm / 22 mm | 24 mm / 22 mm |
Hamulce tylne: | ||
Rodzaj: | bębny | tarczo-bębny / tarcza pełna |
Średnica wewnętrzna | 200 mm | 258 mm |
Grubość tarczy nominalna / minimalna: | nie dotyczy | 10,4 mm / 8,4 mm |
Ilośc płynu hamulcowego: | 0,5 l | 0,5 l |
Silnik: | 1.6 DOHC | 2.0 DOHC |
Standardowy rozmiar opon: | 185/65R14; 195/55R15 | 185/65R14; 195/55R15 |
Rozmiar opony dojazdowej | T125/70D15 | T125/70D15 |
Standardowy rozmiar felg | 5,5JX14 | 5,5JX14 |
Ciśnienie dla opon 185/65R14: | ||
przód: | 30 psi | 30 psi |
tył: | 28 psi | 28 psi |
Wersja silnikowa: | 1.6 DOHC | 2.0 DOHC |
Typ: | Mechaniczna, wałek zębaty ze wspomaganiem | Mechaniczna, wałek zębaty ze wspomaganiem |
Przełożenie: | ||
bez wspomagania: | (22,5:1) | brak danych lub nie montowana |
ze wspomaganiem: | 16:1 | 16:1 |
Średnica kierownicy: | 385 mm | 385 mm |
Pochlenie kół przednich / tylnych: | -1st9` ; +21` / -1st35` ; -5` | -1st9` ; +21` / -1st35` ; -5` |
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy kół przednich: | 2st15`;3st45` | 2st15`;3st45` |
Zbieżność kół; przednie / tylne: | 0 +- 10` / -3` ; 17` | 0 +- 10` / -3` ; 17` |
Ilość płynu do układu kierowniczego: | 1 litr | 1 litr |
Typ płynu: | DEXRON II-D lub DEXRON III | DEXRON II-D lub DEXRON III |
1.6 DOHC | 2.0 DOHC | |
Przód: | Kolumna MacPherson'a | Kolumna MacPherson'a |
Tył: | Kolumna z wielowahaczem | Kolumna z wielowahaczem |
1.6 DOHC | 2.0 DOHC | |
Typ zasilania: | MPI; wtrysk wielopunktowy | MPI; wtrysk wielopunktowy |
Typ pompy paliwa: | elektryczna | elektryczna |
Typ filtra paliwa: | papierowy zespolony | papirowy zespolony |
Pojemność zbiornika paliwa: | 62 litry | 62 litry [52 litry; 13,7 gal] |
1.6 DOHC | 2.0 DOHC | |
Typ smarowania: | obieg wymuszony | obieg wymuszony |
Typ pompy olejowej: | zębatkowa obrotowa | zębatkowa obrotowa |
Typ filtra oleju: | papierow pełnego przepływu | papierowy pełnego przepływu |
Ilość oleju: | 3,75 l | 3,8 l (4,5 l) [USA 3,8 l] |
1.6 DOHC | 2.0 DOHC | |
Typ: | obieg wymuszoony za pomocą pompy | obieg wymuszony za pomocą pompy |
Typ pompy: | odśrodkowa | odśrodkowa |
Typ chłodnicy | aluminowa; przepływ krzyżowy | aluminowa; przepływ krzyżowy |
Typ termostatu: | ||
Ilość płynu: | 7 l | 7.1 l |
1.6 DOHC | 2.0 DOHC | |
Alternator: | 12 V 85 A lub 95 A dla wersji z AC | 12 V 85 A lub 95 A dla wersji z AC |
Akumulator | 12V 55Ah | 12V 55Ah |
Rozrusznik: | 12 V 1,4 kW | 12 V 1,4 kW |
Wymiary: | 4 - drzwiowy | 5 - drzwiowy | kombi |
długość całkowita: | 4495 mm (4467 mm) [4470mm) | 4280mm [(4248mm)] | 4550mm [(4514mm)] |
szerokość całkowita: | 1700mm | 1700mm | 1700mm |
wysokość całkowita: | 1430mm [(1425mm)] | 1430mm [(1432mm)] | 1430mm [(1425mm)] |
rozstaw osi: | 2570mm | 2570mm | 2570mm |
rozstaw kół przednich/tylnych: | 1464mm/1454mm | 1464mm/1454mm | 1464mm/1454mm |
minimalny prześwit: | [(151mm)] | [(151mm)] | [(151mm)] |